Hugo Boss a declarat la începutul acestei săptămâni că și-a depășit țintele de vânzări pentru întregul an, după ce veniturile din cel de-al patrulea trimestru au ajutat la propulsarea casei de modă germane înapoi la niveluri aproape de dinaintea pandemiei.
Compania a declarat că veniturile au crescut la 2,786 miliarde de euro în 2021, cu 43% mai mult decât în 2020. Compania și-a crescut perspectivele în octombrie, preconizând că vânzările vor crește cu aproximativ 40% la un nivel ajustat în funcție de valută, pe fondul cererii puternice din Europa și America.
Profitul operațional (EBIT) pentru 2021 este acum văzut la 228 de milioane de euro. În octombrie, acesta a fost ridicat la 175 de milioane până la 200 de milioane de euro, comparativ cu o previziune anterioară de 125 de milioane până la 175 de milioane de euro. Vânzările din al patrulea trimestru s-au situat la 906 milioane de euro, în creștere cu 55% față de anul precedent, a spus Hugo Boss. Bilanțul complet va fi publicat pe 10 martie.
Casa de modă deține în prezent peste 6.100 puncte de vânzare în 110 țări, peste 364 de magazine de vânzare cu amănuntul și peste 1000 prin franciză. Produsele Hugo Boss sunt făcute în mai multe regiuni ale lumii: Izmir, Radom, Turcia, Italia, Franța, Cleveland, SUA, Polonia, Morrovalle, Metzinger și Germania.
Sursă: reuters.com