Compania a început un proces de verificare suplimentară a facturilor emise cu valori atipice în raport cu istoricul de facturare şi comportamentul de consum în cazul unora dintre clienţii casnici din portofoliul companiei, informează AGERPRES.
Situaţiile constatate în ultima perioadă cu privire la emiterea de facturi a căror componență a energiei electrice active are o valoare atipică în comparaţie cu istoricul de facturare şi comportamentul de consum ale clienţilor în cauză, Electrica Furnizare a demarat un proces intern de analiză a erorilor înregistrate, se arată într-un comunicat de presă.
Furnizorul de gaze naturale susţine că situaţiile de acest fel sunt izolate, iar o parte dintre facturile verificate au fost deja stornate. După finalizarea procesului de analizare, vor fi emise facturi noi, compania asigurându-și clienţii că va clarifica situaţia în cel mai scurt timp şi că nimeni nu va fi afectat de posibilele erori descoperite în procesul de facturare.
Mai mult, în astfel de situații, furnizorul încurajează clienţii să utilizeze canalele de comunicare oferite şi să solicite informaţii cu privire la orice neclaritate. Având o experiență de peste un secol pe piața energetică, Grupului Electrica este o companie cu capital majoritar privat, listată la Bursa de Valori Bucureşti şi London Stock Exchange.