Compania aeriană pregătește o nouă aplicație mobilă pentru iOS și Android, concepută pentru o gestionare mai bună a călătoriei, dar mai ales pentru eficientizarea fluxului de check-in și a procesului de rezervare.
Prin descărcarea versiunii inițiale a aplicației, pasagerii companiei aeriene vor putea rezerva biletele mai ușor, se vor bucura de o căutarea și achiziționare rapidă a zborurilor și de promoții disponibile exclusiv în aplicație. Mai mult, utilizatorii îți vor putea face check-in într-un mod mai simplu și mai prietenos, dar vor avea la îndemână și permisele de îmbarcare disponibile în format digital.
Aplicația Blue Air este disponibilă în toate țările, în limba română, engleză, italiană, astfel încât utilizatorii din întreaga Europă sa se poata familiariza cu conținutul acesteia. „Blue Air se angajează să ofere cea mai bună experiență de călătorie, iar lansarea noii noastre aplicații mobile reprezinta un reper important în misiunea noastră de a deveni prima opțiune de transport aerian pentru clienții noștri”, a explicat Krassimir Tanev, director comercial al companiei,
Blue Air este o companie aeriană românească cu o echipă formată din peste 1.000 de angajați. În cei 16 ani de activitate, Blue Air a transportat peste 32 de milioane de pasageri și a zburat peste 340 milioane de kilometri.