Berea Ursus îşi schimbă integral ambalajul şi adoptă o identitate vizuală nouă în acest an, ca obiectiv al strategiei de schimbare a imaginii, dar şi a vânzărilor, potrivit unui comunicat al companiei remis de AGERPRES.
„În ultima vreme, oamenii se aşteaptă ca brandurile să abordeze subiecte cotidiene, să se implice mai mult în social, să aibă o contribuţie reală. De aceea, am venit cu un mesaj cu substanţă şi profunzime, pornit dintr-un insight în care cu toţii ne găsim în multe situaţii din viaţa de zi cu zi. Ne-am dorit ca Ursus să fie vocea colectivă care îndeamnă înspre asumare, curaj şi unicitate”, declară Victor Teioşanu, Head of Premium Brands.
Începând cu anul acesta, noile etichete vor fi disponibile în reţelele de comerţ din România şi includ sticla de 500 ml, 330 ml, 750 ml şi doza de 500 ml. Mia mult, Ursus introduce baxul de carton şi tăviţa pentru doze produse 100% din materiale reciclate, renunţă la ambalajul de tip PET şi introduce material reciclat în proporţie de 50% în compoziţia noilor doze.
Compania a introdus recent pe piața berii din România opțiunea Tin Box, o cutie metalică de colecţie cu 6 sticle URSUS Premium de 330 ml. Cutiile de colecţie se găsesc în 3 design-uri diferite şi pot fi reutilizabile. În plus, odată cu sezonul rece, compania lansează Ice Pack, un pachet cu 6 sticle URSUS Premium de 330 ml şi un compartiment destinat cuburilor de gheaţă.
Ursus este o companie care a început să se remarce pe piața băuturilor răcoritoare din 1878 în Cluj, unde a fost produsă pentru prima dată, iar de la nivel local, a început apoi să fie distribuită la nivel naţional în 1995.
Sursă foto: branzas.ro