DataVision se descrie ca fiind o echipă tânără, serioasă și pasionată de scris, specializată în servicii de content marketing. Site-ul companiei a apărut recent, în ianuarie anul acesta, din dorința de a crea acel conținut relevant pentru diferite afaceri, într-un mod cât mai plăcut, util și informativ pentru toți clienții business-urilor, indiferent de domeniu.
„Vrem să inspirăm oamenii prin texte atractive, care să vină în sprijinul afacerilor prin generarea de vânzări”, a declarat Emanuel Gavril, directorul executiv al companiei, într-un interviu oferit pentru Thebiz. Acesta a explicat că ideea de business a venit într-un mod natural, având în vedere experiența sa în domeniu. Andrei Revenco, specialist în marketing online, este cel care a pus bazele afacerii în București, dar care este manageriată de către colegul său, Emanuel Gavril, dintr-un birou din Iași, cu angajați locali.
„Am pornit din dorința de a ne extinde și de a face mai mulți bani, iar în cazul nostru, nu a fost nevoie de cine știe ce investiție pentru a pune totul pe picioare. Ne-am folosit de cunoștințele și de relațiile pe care le-am dobândit în timp, astfel că nu a fost nevoie de sume mari de bani. Este o idee simplă, dar care a prins”, a explicat acesta.
Se pare că businessul nu a întâmpinat dificultăți la început de drum, spre deosebire de majoritatea antreprenorilor care își deschid afaceri, mai ales pe timp de pandemie. „Totul a fost simplu și mai fluent decât ne-am fi așteptat eu și colegul meu”.
Emanuel a absolvit cea de-a doua facultate în Jurnalism și Științele Comunicării la Iași și nu s-a gândit niciodată ca în viitorul apropiat va deveni propriul angajat. Printre avantajele pe care locul de muncă i le oferă acum, se numără contactul cu diferiți oameni de afaceri care îi deschid diferite oportunități, dar și, bineînțeles, împlinirea pe partea financiară. Însă noile responsabilități vin cu „mult mai puțin timp liber, din păcate”.
DataVision are un public țintă care este format din oricine are nevoie de conținut pentru site-ul său, în scopul de a-și promova afacerea, așa ca poate fi alcătuit din oricine, indiferent de domeniu. „Pentru că ne facem treaba rapid, putem livra conținutul de calitate și de pe o zi pe alta, la prețuri destul de accesibile”. Astfel, persoanele care vor să-și facă cunoscute online business-urile, pot accesa https://datavision.ro și pot beneficia de serviciile companiei.
Pe lista obiectivelor din viitorul apropiat, Emanuel Gavril este încrezător că până în ianuarie 2022, după un an de la înființare, compania își va extinde orizonturile și vă mări echipa alcătuită în acest moment din 3 persoane.