Meta (FB) ia în considerare monedele virtuale și serviciile de împrumut în aplicațiile sale 

Meta, compania mamă a Facebook și Instagram, ia în considerare introducerea de jetoane digitale și servicii de împrumut în aplicațiile sale, cu scopul de a stimula surse alternative de venituri, potrivit unui raport din Financial Times. 

Sursele au remarcat că jetoanele vor fi cel mai probabil controlate central de Meta, mai degrabă decât legate de un blockchain, pentru a evita obstacolele de reglementare. În ianuarie, compania și-a abandonat sistemul de plată cu monede stabile, bazat pe blockchain, vechi de trei ani, cunoscut sub numele de Diem, după ce s-a confruntat cu opoziția factorilor de decizie. 

O posibilă introducere a monedelor digitale în aplicațiile Meta se poate alinia cu incursiunea companiei în token-uri nefungibile (NFT), care ar fi programată pentru o lansare pilot la mijlocul lunii mai, urmată de o fază de testare a funcțiilor care ar permite utilizatorilor să le dețină. Alte documente interne vizualizate de Financial Times au dezvăluit că Meta are în vedere monetizarea NFT-urilor prin taxe și/sau reclame. 

Meta nu a oferit nicio informație miercuri când a fost întrebat despre raport. „Nu avem actualizări de împărtășit astăzi”, a declarat un purtător de cuvânt al companiei pentru Reuters. Cu toate acestea, în ianuarie, șeful diviziei de finanțe a Meta, Stephane Kasriel, a scris într-o notă a companiei: „Facem modificări în strategia de produs și foaia de parcurs, astfel încât să putem stabili prioritățile despre construirea metaversului și despre cum vor arăta plățile și serviciile financiare în această lume digitală. 

Facebook a devenit Meta în octombrie 2021, poziționându-se dincolo de rețelele sociale, într-o companie de tehnologie virtuală. La începutul acestui an, gigantul tehnologic a devenit membru al Crypto Open Patent Alliance (COPA), un grup de companii  tech și cripto, condus de Block, Inc, firma de plăți a lui Jack Dorsey. 

În ultimele trimestre, Meta a înregistrat o scădere a numărului de utilizatori, amenințăndu-și veniturile din publicitate, care generează aproximativ 120 de miliarde de dolari pe an. Cu toate acestea, creșterea veniturilor din furnizarea de bunuri și servicii virtuale ar trebui să compenseze mai mult decât încetinirea activității sociale, având în vedere că datele indică că veniturile metaversului la nivel mondial vor ajunge la 680 de miliarde de dolari până în 2030.

Sursă: investopedia.com

Articolul precedent

ConstructFEST vine în sprijinul noilor generații de specialiști din domeniul construcțiilor

Mii de participanți au fost prezenți la ConstructFEST 2022, cel mai mare târg european dedicat industriei de construcții

Articolul urmator
Articolul precedent

ConstructFEST vine în sprijinul noilor generații de specialiști din domeniul construcțiilor

Mii de participanți au fost prezenți la ConstructFEST 2022, cel mai mare târg european dedicat industriei de construcții

Articolul urmator