Business-to-Business (B2B) – ce presupune acest concept și cum funcționează?

Business-to-business (B2B) este o formă de tranzacție între întreprinderi, cum ar fi una care implică un producător și un angrosist sau un angrosist și un comerciant cu amănuntul. Acest termen se referă la afaceri care se desfășoară între companii, mai degrabă decât între o companie și un consumator individual. 

Tranzacțiile business-to-business sunt comune într-un lanț de aprovizionare tipic, deoarece companiile achiziționează componente și produse, cum ar fi alte materii prime, pentru a fi utilizate în procesele de producție. Produsele finite pot fi apoi vândute persoanelor fizice prin tranzacții de la întreprindere la consumator. 

În contextul comunicării, business-to-business se referă la metode prin care angajații din diferite companii se pot conecta între ei, cum ar fi prin intermediul rețelelor sociale. Acest tip de comunicare între angajații a două sau mai multe companii se numește comunicare B2B. 

Comerț electronic B2B 

Internetul oferă un mediu robust în care companiile pot afla despre produse și servicii și pot pune bazele viitoarelor tranzacții între afaceri. Site-urile web ale companiei permit părților interesate să afle despre produsele, respectiv serviciile din portofoliu și să inițieze contactul. 

Site-urile care se ocupă cu schimbul de produse și aprovizionare permit companiilor să caute produse și servicii și să inițieze achizițiile prin interfețe de achiziții electronice. Directoarele online specializate care oferă informații despre anumite industrii, companii și produsele și serviciile pe care le oferă, facilitează, de asemenea, tranzacțiile B2B. 

Tranzacțiile business-to-business 

Tranzacțiile business-to-business necesită planificare pentru a avea succes. Se bazează pe personalul de gestionare a conturilor unei companii pentru a stabili relații de afaceri cu clienții. Relațiile între afaceri trebuie, de asemenea, cultivate, de obicei prin interacțiuni profesionale înainte de vânzări, pentru ca tranzacțiile de succes să aibă loc. 

Practicile tradiționale de marketing ajută, de asemenea, companiile să se conecteze cu clienții. Publicațiile comerciale ajută în acest efort, oferind întreprinderilor oportunități de a face publicitate în format tipărit și online. Prezența unei companii la conferințe și târguri comerciale crește, de asemenea, conștientizarea produselor și serviciilor pe care le oferă altor companii. 

Exemplu de business-to-business (B2B)

Tranzacțiile business-to-business și conturile corporative mari sunt obișnuite pentru firmele din producție. Samsung, de exemplu, este unul dintre cei mai mari furnizori ai Apple în producția de iPhone. Compania americană deține, de asemenea, relații B2B cu firme precum Intel, Panasonic și producătorul de semiconductori Micron Technology. Tranzacțiile B2B sunt, de asemenea, coloana vertebrală a industriei auto. 

Multe componente ale vehiculelor sunt fabricate independent, iar producătorii de automobile achiziționează aceste piese pentru a asambla automobile. Anvelopele, bateriile, electronicele, furtunurile și încuietorile ușilor, de exemplu, sunt de obicei produse de diverse companii și vândute direct producătorilor de automobile. 

Furnizorii de servicii se angajează și în tranzacții B2B. Companiile specializate în administrarea proprietății, menaj și curățare industrială, de exemplu, vând adesea aceste servicii exclusiv altor întreprinderi, mai degrabă decât consumatorilor individuali.

Sursă: investopedia.com

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>