Romexpo a găzduit şi anul acesta unul dintre cele mai râvnite şi populare evenimente dedicate industriei turismului de la noi din ţară. Împreună cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România şi în parteneriat strategic cu Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT), dar nu numai, centrul expoziţional a organizat în perioada 24-27 februarie 2022 Ediţia de primăvară a Târgului de Turism al României, cu scopul de a consolida această industrie prin promovarea celor mai atractive destinaţii naţionale/internaţionale şi prin prezentarea celor mai noi şi interesante oferte de vacanţă, dar şi cu scopul de a promova mediul de afaceri din ţară, susţinând companiile din domeniu şi politicile de dezvoltare ale acestora.
O ediţie de amploare din toate punctele de vedere
În cadrul ediţiei de primăvară a Târgului de Turism de anul acesta au fost prezente sute de agenţii de turism, dar şi tour-operatori din Grecia, Maroc, Republica Moldova, Bulgaria, Italia, Israel, Palestina, Turcia, Spania, Tunisia, Ungaria şi, evident, România. Bineînţeles, acest eveniment derulat pe parcursul celor 4 zile dinamice nu ar fi fost complet fără cei peste 19.000 de pasionaţi de călătorii, care au luat cu asalt standurile agenţiilor de turism din dorinţa de a vâna cele mai avantajoase oferte şi pachete de vacanţă cu discount şi de a afla toate noutăţile în materie de destinaţii turistice must see, atât din ţară, cât şi din străinătate.
În cadrul acestui eveniment au fost abordate şi numeroase teme de actualitate, precum problemele şi pericolele din industria turistică în contextul pandemic în continuă evoluţie, prin intermediul unor conferinţe şi sesiuni de dezbateri susţinute de specialişti în domeniu, care au reuşit să traseze direcţia în care se îndreaptă turismul pe viitor şi modalităţile de redresare a acestuia.
Roju – prezent an de an la Târgul de Turism
Agenţia de turism Roju a răspuns şi anul acesta pozitiv invitaţiei de a participa la ediţia de primăvară 2022 a Târgului de Turism. De mai bine de 15 ani, Roju Travel se numără printre actorii principali din industrie, reuşind să devină în timp graţie calităţii, profesionalismului, inovaţiei şi responsabilităţii de care a dat dovadă, un brand iubit şi de încredere, considerat nr. 1 ca promptitudine în turism.
Anul acesta, operatorul Roju a venit în întâmpinarea celor prezenţi la eveniment cu numeroase servicii turistice de excepţie, pachete promoţionale avantajoase şi oferte speciale pentru orice buzunar, valabile pentru cele mai exotice destinaţii naţionale şi internaţionale, dar şi cu sfaturi şi recomandări de călătorie sigure şi utile, adaptate atât la contextul pandemic, cât şi la bugetul personal al fiecăruia.
În materie de rezervări, numeroase destinaţii exotice din catalogul Roju Travel precum Maldive, Punta Cana, Cancun, Riviera Maya, Corfu, Creta, Zakynthos, Antalya, Tulum, Dubai sau Hurghada s-au situat în topul preferinţelor unui număr impresionant de iubitori de călătorii pe tărâmuri pline de farmec. Nici litoralul românesc nu a fost trecut cu vederea de către participanţii la eveniment, care au ales să rămână în ţară pentru sezonul estival şi să profite de cele mai palpitante tarife puse la dispoziţie de Roju. O creştere spectaculoasă s-a înregistrat şi pentru sejururile pe vasele de croazieră, în destinaţii exclusiviste care garantează o experienţă de vacanţă de-a dreptul unică.