Când a fost înființată compania Coca-Cola? 

Coca-Cola este cunoscută astăzi ca unul dintre cele mai de succes nume din istoria afacerilor americane. Iată o scurtă istorie de la începuturile fascinante ale brandului până la mișcările de marketing luate astăzi. 

Cum a fost fondată Coca-Cola? 

Coca-Cola a apărut în 1886, când John S. Pemberton a început să producă băutura originală la compania sa chimică. Conținând inițial atât cocaină, cât și forme de cofeină, băutura a fost comercializată ca un „tonic” pentru boli. Oricât de nebun ar suna, nu era atât de absurd pentru vremurile de atunci. Siropul lui Pemberton a fost dus la o farmacie locală unde a fost combinat cu apă sifonică. 

Potrivit site-ului oficial, Frank M. Robinson, partenerul de afaceri al lui Pemberton, a venit cu numele Coca-Cola, precum și cu designul pe care toată lumea îl cunoaște atât de bine. Creația nu i-a aparținut lui Pemberton pentru mult timp, deoarece investitorii au sărit asupra potențialului băuturii, afacerea extinzându-se dincolo de Atlanta. 

Etapele înființării companiei 

1886 – John S. Pemberton creează siropul aromat care devine ulterior Coca-Cola. 

1888 – Înainte de moartea lui Pemberton, afaceristul renunță la o parte din afacerea sa, Asa G. Cander câștigând cele mai mari acțiuni. Acesta a început să transforme Coca-Cola într-o afacere pe scară largă, concentrându-se pe o strategie mai națională. 

1894 – Mașinile de îmbuteliere sunt adăugate la o sursă de sifon din Mississippi de către Joseph Biedenharn. 

1899 – Procesul de îmbuteliere se extinde, iar oamenii de afaceri din Tennessee câștigă drepturi la îmbutelierea și vânzarea sucului. 

1916 – Reprezintă anul în care se introduce sticla clasică unică cu forma sa conturată. 

1971 – Coca-Cola difuzează una dintre cele mai emblematice reclame din istoria publicității, „Aș dori să cumpăr lumii o Coca Cola”. 

Astăzi, Coca-Cola realizează venituri de miliarde și este o bază de dividende pentru multe portofolii. Deși au existat pe piață o gamă largă de băuturi concurente, inclusiv Pepsi (PEP), Coca-Cola a creat întotdeauna unele dintre cele mai puternice campanii de marketing. Printre acestea se numără serialul clasic de urs polar-băutură-Coca-Cola, alături de o multitudine de spoturi TV, publicitate olimpică etc. Pe termen lung, acțiunile Coca-Cola depășesc cu mult indicele bursier S&P 500. 

Sursă: thestreet.com

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>