Autodeal, aplicația care ajută șoferii în gestionarea costurilor și obligațiilor auto din România, atrage o investiție de 450.000 de euro. Cosmin Țîrvuloiu și Mavers Wealth Management sunt cei doi investitori care contribuie cu sume mari de bani pentru dezvoltarea de noi funcționalități și integrarea de noi parteneri strategici.
Dezvoltată de start-up-ul Riolit Web din Cluj-Napoca, aplicația este evaluată, la suma de 3 milioane de euro în România. Sandu Băbășan, partener Autodeal, spune că „investiția atrasă pentru dezvoltarea aplicației confirmă tendințele de digitalizare accelerată în industriile de asigurări și servicii auto, precum și în instituțiile care gestionează eliberarea documentelor ce permit utilizarea autovehiculelor”.
De cealaltă parte, Alexandru Boghiu, Managing Partner la Mavers Wealth Management, declară că „în ultimii doi ani, ritmul de digitalizare a serviciilor ce adresează utilizatorii finali cu soluții de simplificare a vieții de zi cu zi, în orice domeniu, a crescut exponențial și, în consecință, s-au intensificat lansările de aplicații ce integrează multiple funcționalități”.
În viziunea celor doi investitori, câștigătoare vor fi și vor face diferența start-up-urile care vor dezvolta o viziune integrată și tehnologia care le va permite să fie cu un pas înaintea competitorilor. Dezvoltarea aplicației se va face în jurul conceptului de Mobility App, prin introducerea de noi funcționalități.
Cu ajutorul investițiilor, în primele 3 luni de la finalizarea proiectului, Autodeal va include servicii de asistență rutieră, servicii de programare în service și ITP. Prin intermediul acestei aplicații, pot fi realizate inclusiv gestiunea devizelor și a plăților aferente serviciilor, precum și posibilitatea plății în rate a pachetelor achiziționate.
„Aplicația mobilă a fost piesa de rezistență în pandemie, când mobilitatea a scăzut și utilizatorii au căutat soluții care să le ofere rezolvări rapide pentru situațiile curente. Deși a pornit ca un trend contextual, adoptarea aplicațiilor mobile va deveni normă în anii următori și va accelera organic, întrucât dezvoltatorii au fost motivați să pună în piață cele mai bune produse, în măsură să convertească inclusiv utilizatorii mai puțin tehnici”, a explicat Cosmin Țîrvuloiu, lead investor în Autodeal.
Sursă: financiarul.ro