Musette a investit 1 milion euro într-o nouă fabrică din București

Fondatorul Musette, Cristina Bâtlan, a declarat în cadrul unui interviu că producătorul și retailerul român de modă a cumpărat o fabrică în Otopeni, destinat producției de încălțăminte pentru bărbați și copii. Compania mai deține încă două fabrici în Huși și București. 

Fabrica din Otopeni a fost condusă inițial de un antreprenor de origine italiană, însă brandul numărul 1 în industria de încălțăminte și marochinarie din România a preluat anul acest întreaga uzină, inclusiv echipa și utilajele. „Investiția inițială a ajuns undeva la circa 1 milion euro și cu siguranță vom investi mai mulți bani în timp, pe măsură ce vom crește capacitatea de producție”, a explicat fondatoarea. 

Printre altele, Cristina Bâtlan a anunțat că liniile de producție la capitolul încălțăminte pentru bărbați și pentru copii a început din luna octombrie, însă pentru a acoperi întreg volumul de muncă vrea să angajeze 100 de oameni în primă fază. Reprezentanții companiei spun că doresc să recruteze în principal oameni tineri, care să poată lucra cu echipamente moderne, cum ar fi roboți sau mașini specializate. 

„După două sezoane ne vom putea atinge țintele dorite. Vrem să ajungem la 5.000 de perechi pe lună, însă momentan suntem în perioada de tranziție. Am început și recrutările, iar echipa noastră dispune deja de tehnicieni italieni, cu experiență. Angajăm și persoane care au mai puține cunoștințe în domeniu sau care nu au mai lucrat niciodată în producție”, precizează afacerista. 

De asemenea, tot în cadrul interviului, antreprenoarea a anunțat că urmează să lanseze o aplicație, însă planurile inițiale au fost amânate. Se dorește ca platforma să fie gândită ca o zonă de interacțiune între companie și client, dar și invers. „Vom lansa aplicația noastră cel mai sigur în februarie anul viitor și vom integra și elemente de inteligență artificială, prin care utilizatorii vor naviga mai ușor”, se arată în interviu. Cert este că ne putem aștepta ca noua aplicație să includă un asistent personal, funcția de shopping în doi pași, retur sau schimb și acces la sfaturile primite din partea stiliștilor. 

Înființat în 1992 de către Cristina Bâtlan, Musette este un brand românesc care vinde pantofi și genți de piele, atât pentru bărbați, cât și pentru femei. În 2020 compania avea sub tutelă 470 angajați și o cifră de afaceri de 62 milioane lei. Cifrele financiare din acest an arată că Musette a investit peste 150.000 euro în digitalizare, urmărind să facă același lucru și în 2022. 

Articolul precedent

Amazon Prime a depășit HBO în România și se pregătește să concureze pentru aceeași poziție cu Netflix

Apple folosește din nou sisteme terțe de plăți. Decizia instanței avantajează dezvoltatorii de aplicații

Articolul urmator
Articolul precedent

Amazon Prime a depășit HBO în România și se pregătește să concureze pentru aceeași poziție cu Netflix

Apple folosește din nou sisteme terțe de plăți. Decizia instanței avantajează dezvoltatorii de aplicații

Articolul urmator