Serviciul de streaming video oferit de Amazon a ajuns pe locul 2 în topul preferințelor din România, depășind HBO GO anul acesta. Potrivit datelor furnizate de JustWatch, Amazon Prime Video a înregistrat în cel de-al treilea trimestru, 6% din cota de piață, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut, reușind astfel să ocupe poziția a doua în clasamentul celor mai populare platforme de streaming din România, cu o cotă de piață totală de 22%. HBO GO ocupă acum locul trei cu o cotă de piață de 20%, Netflix menținându-se pe primul loc cu o cotă de 41%.
Serviciul de streaming oferit de Amazon este singurul care s-a remarcat anul acesta, obținând o cotă de piață crescută. Față de începutul lui 2021, la sfârșitul celui de-al treilea trimestru, Prime Video a obținut o cotă mai mare cu 9%. Perspectiva generala arată că interesul pentru celelalte platforme de streaming a fost în scădere, chiar dacă HBO GO a reușit în T3 să urce cu 1%.
Unul dintre motivele care au contribuit la creșterea popularității platformei anul acesta a fost introducerea unei interfețe traduse în limba română, chiar dacă oferta de producții disponibile este mai mică în comparație cu Netflix, care și-a câștigat titlul de lider al pieței de streaming video în România. Mai mult, pentru a crește numărul de utilizatori din România, compania desfășoară în prezent o promoție prin care noii abonați pot beneficia de un abonament lunar în valoare de 13,99 lei, preț redus de la 27,99 lei.
Sursă: financiarul.ro