Reprezentanții companiei au anunțat în cadrul unei conferințe online că anul acesta, perioada reducerilor de Black Friday va ține nu mai puțin de 4 săptămâni, iar reducerile pot ajunge chiar și la 60% pentru unele produse. Detaliile au fost oferite de Raul Filip, directorul departamentului de Achiziții Altex, Edvin Abdulachim, directorul Comercial Altex și Cătălin Stroe, Digital Marketing Manager.
Stocuri uriașe la Altex
Anul acesta, Altex își desfășoară perioada de Black Friday începând cu 28 octombrie, și se va încheia pe 24 noiembrie, atât în online, cât și offline, în magazinele Altex și Media Galaxy. Raul Filip, directorul de Achiziții, a anunțat că stocurile de produse sunt mai mult decât suficiente, având în vedere că procesul de aprovizionare, în unele cazuri, a început în urmă cu
Online superior, vin vânzări record
Cătălin Stroe, managerul Altex Digital Marketing a vorbit în cadrul conferinței despre experiența online a clienților, platforma fiind îmbunătățită încă de la începutul acestei luni, pentru a facilita cele peste 10 milioane de vizite pe care le înregistrează compania anual.
Totodată, reprezentanții Altex au oferit și date relevante privind perioada de Black Friday de anul trecut, sugerând că telefoanele smart, televizoarele și electrocasnicele au înregistrat cele mai mari vânzări.
În topul statisticilor s-au situat anvelopele de iarnă, vânzările sporind cu 730%, urmate de uscătoarele de rufe cu 280% și smartwatch-uri cu 190%. Totodată, vânzările aspiratoarelor, espressoarelor și aragazurilor s-au dublat. Pe baza experienței din anii trecuți, reprezentanții Altex prevăd pentru campania promoțiilor de anul acesta rezultate mai bune decât cele obținute anul trecut.
În contextul pandemiei, restricțiile vor fi respectate în magazinele Altex și Media Galaxy, astfel că vor fi alocați între 4 și 8 metri pătrați per vizitator, spațiu mai mult decât ar fi nevoie pentru a preîntâmpina o eventuală transmisie virală.
Sursă: capital.ro