Compania Bricostore, unul dintre cei mai mari jucătorii de pe piața produselor destinate amenajărilor pentru locuințe, vrea să investească peste 1,6 milioane de lei în îmbunătățirea competențelor digitale din rândul angajaților săi. Astfel că până la începutul lui 2023, compania va implementa un proiect cofinanțat din fonduri europene, prin care va desfășura programe de formare profesională.
„În cadrul acestuia sunt vizați angajați care lucrează în magazinele Brico Depot din toată țara, cu excepția celor care au domiciliul în Regiunea București- Ilfov. În ultimii ani am observat o tendință clară către digitalizare în toate sectoarele economiei, care s-a accentuat începând de anul trecut. În acest context, competențele digitale reprezintă un punct forte și devin cerință obligatorie în anunțurile de angajare”, a explicat Adela Smeu, directorul executiv de la Brico Depot România.
Proiectul a fost demarat la data de 15 iunie 2021 și are ca scop îmbunătățirea nivelului de cunoștinte, competențe și aptitudini digitale ale angajaților care își desfășoară activitatea în sectorul Lemn și mobilă, sector economic cu potențial competitiv conform SNC (Strategiei naționale de Competitivitate) și a domeniilor de specializare inteligenta SNCDI (Strategia Națională de Cercetare, Dezvoltare și Inovare).
Proiectul a fost cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020 și se va desfășura până la data de 14 ianuarie 2023,având o valoare estimată din punct de vedere financiar la 1.634.033 de lei, din care 816.854 lei reprezintă finanțare nerambursabilă.
Sursă: forbs.ro