Borsec se clasează în topul celor mai puternice branduri româneşti, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare Unlock Market Research. La momentul aniversar, când marca a sărbătorit 215 ani de la lansare, Borsec, un brand cu multă tradiție și prestigiu în spate, a primit titlul de cel mai puternic brand românesc.
Studiul se bazează pe răspunsurile a 600 de interviuri online, în care s-au analizat factori precum regiunea, gradul de urbanizare, împărțirea pe sex și vârstă a populației între 18 și 55 de ani. BrandRo măsoară puterea mărcilor românești din perspectiva încrederii și afectivității la nivel de consumator, fără a lua în calcul indici financiari și comerciali. În astfel de studii, performanța mărcilor românești se măsoară în baza a trei indicatori: importanța mărcii, gradul de utilizare și notorietatea acesteia.
Intervievații au fost nevoiți să aleagă între mai multe branduri, făcând alegeri multiple între combinații unice de mărci. În urma acestor decizii, s-a calculat un indice de preferință pentru fiecare marca care, ulterior, a fost analizat împreună cu indicele de importanță al fiecărei categorii în parte, obținându-se astfel topul final.
Apa minerală naturală Borsec a primit numele de „Regina apelor minerale”, titlu acordat de către împăratul Franz Josef în 1873 pentru a scoate în evidență atât calitățile, cât proprietăţilor curative, devenind un nume recunoscut pretutindeni.