Vodafone Business lansează platforma online V-Hub, dedicată tuturor companiilor, cu acces gratuit la resurse şi informaţii relevante în ceea ce priveşte digitalizarea, relatează AGERPRES. Platforma se dorește a fi un instrument care să sprijine, să dezvolte și să opereze cu succes task-urile din lumea digitală.
În ceea ce privește funcţionalitatea, instrumentul este structurat în patru mari secţiuni principale: Expertiză digitală, Marketing digital, Securitate digitală şi Muncă de la distanţă, unde vor fi puse la dispoziția utilizatorilor materiale şi informaţii practice, necesare pentru dezvoltarea afacerii în mediul digital, dar și ameninţări informatice despre cum își pot construi și cum își pot proteja prezența online.
Mai mult decât atât, Vodafone încearcă să introducă utilizatorii în lumea digitală, explicându-le tehnici potrivite de promovare utilizând social media și metode adecvate prin care își pot contoriza activitatea într-un sistem de muncă hibrid. Platforma cuprinde, de asemenea, o serie de tutoriale practice şi cursuri gratuite care oferă sprijin companiilor în procesul de acomodare cu noile tendințe.
În prezent, compania este considerată cel mai mare furnizorul de servicii mobile şi fixe la nivel european şi cel mai mare furnizor de servicii IoT din lume. Vodafone acoperă prin reţele sale mobile şi fixe peste 21 de ţări şi 49 de reţele mobile partenere.