În 2021, numărul polițelor de asigurare RCA vândute de Euroins în România a scăzut, dar suma daunelor plătite a crescut constant. Compania a înregistrat peste 60.000 de daune și a plătit mai mult de 400 de milioane de lei pentru toate reparațiile auto și pentru vătămările corporale, a relatat AGERPRES într-un comunicat de presă. Prin urmare, cea mai mare despăgubire plătită în 2021 depășește 3,6 milioane de lei.
În ceea ce privește dotările de la începutul acestui an, Euroins România a început un proces complex de repoziționare pe piața asigurărilor, strategia sa fiind axată pe trei piloni: crearea de valoare adăugată pentru clienți, diversificarea polițelor de asigurare și digitalizarea.
În conformitate cu strategia de reducere a riscurilor industriei RCA, și pentru a realiza o creștere sănătoasă și durabilă pe piața românească, Euroins și-a actualizat produsele non-RCA, începând cu serviciile de asistență rutieră, politici de sănătate și start casco. Potrivit reprezentanților companiei, eficacitatea acestei strategii poate fi văzută în rezultatele pozitive înregistrate în primul trimestru al anului 2021.
În altă ordine de idei, Euroins România a anunțat, de asemenea, finalizarea auditului financiar din 2020 realizat de Grant Thornton, cea mai importantă agenție mondială de audit și consultanță financiară.
„Experții auditorului Grant Thornton au confirmat statutul și solvabilitatea stabilă a Euroins din România, iar în urma măsurilor întreprinse de conducere şi acţionari în 2020, acoperirea cerinţei de capital de solvabilitate, în temeiul directivei SII, ajunge la 118,5%, iar acoperirea cerinţei de capital minim este de 278,4%. Astfel, compania respectă toate cerinţele legale”, se menţionează în comunicat.