Povestea unui business românesc început imediat dupa instalarea pandemiei

Linia de business Nanana a fost lansată de firma Promo Division S.R.L, cunoscută sub brandul Agrafa Print (www.agrafa.ro), în 2021, la scurt timp după instalarea pandemiei de COVID-19.

Nanana.ro este o idee mai veche a companiei și primul bussines B2C, agrafa.ro fiind o afacere exclusiv B2B, pusa în practică la momentul respectiv, din dorința de a menține echipa activă, de a profita de resursele existente, de a umple golul lăsat de reducerea activității datorită crizei sanitare și financiare și de a deschide noi linii de venit.

Promo Division a investit în noua afacere peste 50.000 euro, suma fiind alocată în dezvoltarea platformei, în planurile de promovare, în stocuri de produse inițiale și în echipamente suplimentare. La sfarsitul anului trecut, rezultatele financiare au înregistrat cu puțin sub 2 milioane Euro CA/an, iar așteptările pentru anul curent sunt să creștem.

Laura Baciu a explicat că noua linie de business își propune pentru 2021 să atragă în marketplace-ul nanana.ro, pe lângă artiști, fundații, asociații și alte organizații non-profit, mai multe brand-uri 100% românești. În plus, compania planuieste sa introduca mai multe produse noi, în special din sfera fashion, dar și accesorii precum tablouri, huse pentru telefon, cani, stickere etc.

„Clienții noștri sunt persoanele fizice, ce achizitionează produsele pentru uzul personal, astfel incat sa se bucure de un tricou sau un hanorac cu un design unic, persoane care vor sa faca cadou persoanelor dragi ceva la fel de unic sau pur și simplu vor sa sustină creațiile unui artist local” a mai adaugat aceasta.

Compania oferă clienților produse fabricate de marca belgiană Stanley Stella, iar prețurile variază de la 70 lei un tricou imprimant, pana la 140 lei un hanorac, însă costurile finale sunt stabilite de către cei peste 80 de vanzatori (artiști) prezenți în marketplace.

În ceea ce privește impactul pandemiei asupra business-ului, Laura Baciu a explicat ca anul 2020 s-a încheiat cu o scadere a cifrei de afaceri cu cca. 20% și a profitul cu cca. 35%.

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>