Rich Paul, agentul vedetei NBA LeBron James, se alatura fostilor directori Nike pentru a incepe Adopt, o companie de marketing care se va concentra pe sport si sanatate.
Firma isi propune sa ajute companiile din industria sportului si a sanatatii sa-si extinda audienta prin marketingul de marca. Printre absolventii Nike, parteneri cu Paul, se numara David Creech, care a condus designul produselor si marcilor pentru vanzatorul de pantofi si compania lui Michael Jordan.
Creech a declarat pentru CNBC Adopt ca se va concentra pe construirea marcii, astfel incat companiile sa se poata raporta mai bine la sportivi si consumatori. Adopt va percepe o taxa de marketing pentru serviciile lor.
Potrivit cercetarilor, piata mondiala de sanatate si wellness a fost evaluata la 3,3 miliarde de dolari in 2020. Prin alinierea la Paul, Adopt va fi legat de una dintre cele mai puternice voci din segmentele sport si divertisment.
Paul este directorul executiv al agentiei sportive Klutch Sports Group, care opereaza in cadrul companiei de divertisment United Talent Agency (UTA) in urma unei investitii din 2019. Paul este, de asemenea, primul membru al comitetului negru al UTA si conduce divizia sa de sport.
Cel mai important client al lui Paul este James, atacantul superstarului din Los Angeles Lakers, care are o relatie indelungata cu Nike. James a semnat un contract pe viata in valoare de peste 1 miliard de dolari cu compania.
James si partenerul de afaceri Maverick Carter s-au alaturat recent firmei de investitii RedBird Capital Partners in achizitionarea unei actiuni in Fenway Sports Group, care detine Boston Red Sox.