In 2019, ultimul an pentru care exista date publice, Lidl se situa pe locul doi, imediat dupa Kaufland in comertul alimentar. La momentul respectiv, compania detinea afaceri in valoare de 10 miliarde lei, anuntand ca intentioneaza sa creasca peste media pietei.
Potrivit sefului Lidl, Frank Wagner, compania va angaja inca 1.500-2.000 de oameni pentru ca totul „sa fie la loc sigur, simplu si la indemana”. „Noi am reusit sa mentinem trendul ultimilor ani. Pana nu se publica oficial nu stim daca suntem lider. Trebuie sa vedem ce au facut competitorii”, a mai adaugata acesta.
Discounterul german este unul dintre cei mai mari jucatori din comertul local dupa cifra de afaceri, mentitandu-se pe plus inca de anul trecut si inregistrand cu timpul un ritm similar celui de dinainte de pandemie. Potrivit Ziarului Financiar, ritmul de crestere al cifrei de afaceri a retelei de magazine a fost cu 25-30% peste media pietei in 2019, iar anul trecut „a fost pentru toata societatea extrem de provocator, la fel a fost si pentru piata de retail”.
In acest context, producatorul german a explicat ca 2020 a fost un an plin de provocari, fara precedent, insa in ciuda dificultatilor a reusit sa gestioneze situatia cu brio, mentionand ca meritele pot fi atribuite ehipei sale dinamice si flexibile. „Am putut sa reactionam rapid“, a adaugat seful Lidl, care conduce operatiiunile locale ale grupului german.