Sambata trecuta, cei doi giganti ai modei, Tommy Hilfiger si Calvin Klein si-au deschis magazine pe o suprafata de circa 350 de metri patrați in centru comercial Fashion House Militari din Bucuresti. Brandurile americane vor pune la dispozitia clientilor o gama variata de articole vestimentare din toate categoriile, acestia putand beneficia si de reducerea cu pana la 30% din pretul initial.
Se pare ca in ultimele luni, pe langa cei doi giganti ai modei, alte opt branduri, printre care United Colors of Benetton, Liu Jo, Cacharel, Decimas, Smyk, Numero Uno, Dika si Kigili au investit in centrul comercial de tip outlet.
Potrivit unui articol publicat in Wall-Street, directorul de Operatiuni Retail al Grupului din Bucuresti a declarat: „Tommy Hilfiger si Calvin Klein sunt doua dintre cele mai renumite branduri premium. Deschiderea acestor magazine demonstreaza, in continuare, ca businessul de tip outlet are un potential mare de crestere in Romania. Ne asteptam ca 2021 sa fie unul promitator”.
Spatiul are ca tema arhitecturala Bucurestiul Vechi si dispune de o suprafata inchiriabila de circa 15.000 de metri patrati si dispune de o parcare cu 2150 locuri. Printre cele 60 de magazine prezente se regasesc branduri internationale precum: adidas, Puma, Sizeer, Otter, Diesel, US Polo, Under Armour, English Home, Levi`s, Lee Cooper-TimeOut-KVL, Factory Outlet, Colin`s, Marc O`Polo, Guess, Desigual, Cacharel, Triumph si Tom Tailor.
Centrul de tip outlet a fost construit in 2008, iar pana in prezent, acesta si-a extins constant portofoliul de branduri, punand la dispozitia clientilor o gama variata de produse si reduceri zilnice de pana la 70% in cursul anului.